Inner Page Banner for SWF 2.0 Policies

অভিযোগ নিষ্পত্তি

অভিযোগ নিষ্পত্তি প্ৰণালী, প্ৰক্ৰিয়া প্ৰবাহ

ER

প্ৰক্ৰিয়া

অভিযোগ / বিবাদ / দাবীৰ ৰূপত ৰাজহুৱা অভিযোগ দাখিল কৰিব পাৰি/ দাবী বোৰ হয় শ্ৰম আয়ুক্তৰ কাৰ্যালয়ত বা সহকাৰী শ্ৰমিক আয়ুক্তৰ কাৰ্যালয়ত / শ্ৰমিক বিষয়াৰ কাৰ্যালয় (স্বতন্ত্ৰ) / শ্ৰমিক পৰিদৰ্শকৰ কাৰ্যালয়ত (স্বতন্ত্ৰ) যাৰ অধীনত পীড়িত শ্ৰমিক/কৰ্মচাৰীৰ কৰ্মস্থান অৱস্থিত।

 

নিষ্কাশনৰ সময়কাল

কমিছনাৰেটৰ গ্ৰাহক / নাগৰিক চাৰ্টাৰত নিৰ্ধাৰিত সেৱা মানদণ্ড অনুসৰি।

 

অভিযোগকাৰীৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ পৰীক্ষা তালিকা

  • যোগাযোগ নম্বৰ সহ 'অভিযোগকাৰী'ৰ নাম আৰু ঠিকনা।
  • যোগাযোগ নম্বৰ সহ বিপৰীত পক্ষ / অভিযুক্তৰ নাম আৰু ঠিকনা
  • অভিযোগ / দাবী / বিবাদৰ বিৱৰণ।
  • মজুৰি পৰিশোধ আইন, 1936 / গ্ৰেচুইটি পৰিশোধ আইন, 1972 / নিম্নতম মজুৰী আইন, 1948 / সমান পাৰিশ্ৰমিক আইন, 1976 / কৰ্মচাৰী ক্ষতিপূৰণ আইন, 1923 / মাতৃত্বকালীন লাভালাভ আইন, 1961 / কৰ্মৰত সাংবাদিক আৰু অন্যান্য বাতৰি কাকত আইন (চি.এছ.চি.) আইন (এছ.চি.) অধিনিয়মৰ অধীনত দাবীপূৰণ কৰিব লাগিব।
  • আন যিকোনো প্ৰাসঙ্গিক সমৰ্থনকাৰী নথিপত্ৰ সংলগ্ন কৰিব লাগিব।
Universal Accessibility Menu